در بازار ایران و در زمینه تشک برند های مختلفی وجود داره که با توجه به داخلی و خارجی بودن و همچنین از لحاظ وسعت و مدت زمان فعالیت، تنوع و کیفیت محصولات، رنج های قیمتی و ضمانت و خدمات پس از فروش متفاوت هستن.

در ادامه به طور مختصر به معرفی تعدادی از این برند ها می پردازیم.




رویا

شرکت تشک رویا در زمینه تولید تشک، باکس تشک، محافظ تشک و بالشت فعالیت میکند و تمام محصولات این شرکت دارای ضمانت می باشند.





رویال

شرکت تشک رویال در سال 1372 تاسیس شد و در زمینه تولید تشک، باکس تشک و بالشت فعالیت میکند. و تمام محصولات این شرکت دارای ضمانت می باشند.





خوشخواب

کارخانه خوشخواب در سال 1338 در خیابان جمهوری تهران تاسیس شد و بعد از چند مرحله گسترش کارخانه و تجهیزات، اکنون در شهرک صنعتی البرز فعالیت می کند و داراری سیستم های مکانیزه و مدرن در همه مراحل ساخت می باشد.





ژینورا

شرکت ژینورا با تولید انواع تشک‌ها با در نظر گرفتن ویژگی‌های مهم از دیدگاه متخصصین، سعی در بالا بردن کیفیت خواب مشتریان خود دارد





وگال

مجمـوعه وگال در سال 1380 فعالیت خود را با همکاری متخصصین ترکیه ای در شهرک صنعتی شـکوهیه قـم آغاز کرد و با وارد کردن مواد اولیه لازم از ترکیه فرآینـد مــونتاژ در ایران انجام میشد و در سال های بعد طی تحولاتی عملیات تولید بیشتر توسط مهندسین ایرانی و نظارت مهندسین ترک انجام میشود. این مجتمع با تولید انواع تشک، محافظ تشک، باکس تشک، بالش و سرویس سنتی فعالیت میکند.





رویال آسایش

شرکت رویال آسایش از سال 1370 در زمینه تولید و صادرات انواع کالای خواب شروع به فعالیت کرد. این شرکت محصولاتی از قبیل تشک، باکس تشک، تاج باکس، بالش، محافظ تشک، تشک مسافرتی، تشک مسافرتی و مبلمان تولید میکند. 





ویستر

شرکت ویستر با توان تولید بالای خود، انقلابی در صنعت تولید تشک ایران محسوب می شود. استفاده از جدید ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی بروز جهان در مجموعه تولیدی ویستر، راحتی غیر قابل توصیفی را بر بالین شما می آورد. تشک های ویستر در ٧ مدل به بازار عرضه می شوند





زست

در سال 1394 نمایندگی رسمی زست در ایران شروع به فعالیت کرد. و تولیدات خود را با در نظر داشتن شرایط آب و هوا و مشکلات ارتوپدیک افراد در ایران ارائه کرد. و در این مسیر به خواست و رضایت مشتریان توجه فراوانی نمود.


اسپرینگ ایر

اسپرینگ ایر یکی از برترین تولید کنندگان تشک در آمریکاست که در سال 1926 فعالیت خود را شروع کرده است و محصولات متنوع آن در سراسر دنیا پخش میشود.

شرکت زست در کنار عرضه محصولات خود، تشک های اسپرینگ ایر را نیز عرضه میکند.



در ادامه نام تعدادی از برند های خارجی موجود در بازار ایران ذکر می شود



برن bern

بست  best

مونسا monessa mattress

پیر کاردین  pierre

اونر  onner

کی یز  kiez

کلبک kelebek


و همچنین در ادامه نام برند های تشک که در زمینه تشک در ایران فعالیت میکنند آورده شده است.

 

لایکو

داتیس

اسپیناس

اسلیپی

اطلس

ای گجلر 

ایپک

اینتکس

آتوسا

آدونیس

آلتین

آمیتیس

آنیکا

آیدین

بامبو

بلورست

بیبی جم

بیسیک

بیوتی

پارادایس

پارمیس

پانوراما

پدیده

پرسان

پرستیژ

پرینسس

تاچ

تن آسای

دانلوپ

 دانلوپیلو

دریم

ریحانه

زیرو

ژینورا

سارای

سالویا

سلن

شبنم

فلاور

فلیکسبل

کاسپین

کلاسیک

کلایمکس

کندی

کینگ کمپ

گلریس

ماتیسا

مرینوس

میترا

میترانیک

میکرو

میلان

نارمیلا

نرم آسا

نرم بافت

نفیس

وستا

ویولت

الینا

یورولوکس

یونیک